פיברומיאלגיה הכאב הכרוני להבריא זה אפשרי
נושא: כדור סימבאלטה

חזרה לפורום >>

הוספת תגובה

מאת: אביגיל10 במרץ 2015 - 23:21
לפני כשנה הובחנתי כחולת פברומיאלגיה ונתנו לי כדור סימבאלטה. לפני כחודש החלטתי להפסיק את הכדור כיוון שלא עזר לי . פניתי לרופא והוא אמר לי להפסיק בהדרגה ואכן כך עשיתי יומיים כדור ויום הפסקה וביום שלא לקחתי את הכדור התחילו לי רעידות במוח כמו איזה רעש מוזר בחילות סחרחורות כאבי ראש. לאחר שבועיים החלטתי לקחת יום כן ויום לא ומצבי היה לא טוב. פניתי לרופא והוא אמר שהכדור לא ממכר ושאני אפסיק ומקסימום יומיים לא ארגיש טוב וזה יעבור. אני כבר שמונה ימים ללא הכדור ואני במצב לא מזהיר התופעות שסיפרתי קודם לא הפסיקו ההפך התחילו גם דימומים מטחורים שאני סובלת.
נכון שהיום התופעות אינן חזקות כמו בימים הראשונות אבל רציתי לדעת . האם התופעות האלה יעברו לי באיזה שלב או שעלי לעשות משהו בנידון. מודה מראש על תשובתך.
מאת: בתי גדז25 במרץ 2015 - 10:19
שלום לך
לדעתי הכל יעבור
הבעיה שרעידות כאלה קימות גם אצל חולי פיברו ללא קשר לסימבלטה לא בטוח שזה מהתרופה
גם הדימום מהטחורים לא שיחים למחלה או לתרופה
חשוב לטפל בכל בעיה ולא לזרוק הכל על המחלה והתרופות
תתחילי הליכות מתונות.יוגה תרפיה
תשני תזונה
תעזרי לגוף להתחזק
כל טוב בתי
מאת: לונה01 במאי 2015 - 15:12
מאוד מעניין מה שאת עוברת... גם אני הפסקתי לקחת סימבלתה... ויש לי את אותן תופעות... במיוחד סחרחורות.
מאת: בתי גדז12 במאי 2015 - 21:02
שלום לכן
אחת הבעיות שהרופאים לא מכינים אותנו אליה זה כמה קשה להפסיק סימבלטה לאחר שמבינים שהיא לא עוזרת
הגוף צריך לעבור תקופה שממש קשה
רצוי להוריד מאוד בהדרגה כל 5 ימים רבע כדור ולא יותר כדי שתפעות הלוואי יהיו פחות קשות
כל טוב בתי

הוספת תגובה

כל הזכויות שמורות FMS-Bauer
עיצוב אתרים: Imago Design | בניית אתרים: UniWeb